"Našou najvyššou prioritou je, aby naši zákazníci mohli neustále
využívať svoje služby na našich sieťach. Aj v tejto situácii vkladáme
extra úsilie, aby prevádzka služieb našim zákazníkom prebiehala v plnom
režime, či ide o mobilné paušály, predplatené služby, pevný internet
alebo TV služby," spresnil ST.
V súčasnosti sú zasiahnuté interné IT systémy spoločnosti, bez ktorých nefunguje web či Telekom aplikácia. "Dovolateľnosť
na naše telefonické linky je limitovaná, či už služby zákazníkom alebo
technický helpdesk. Naše predajne sú otvorené, ale momentálne fungujú
iba v obmedzenom režime, kým nedôjde k postupnej obnove IT systémov," priblížila spoločnosť.
"Mrzí nás, že v súčasnosti nemôžu zákazníci vybaviť svoje požiadavky,
ale naše tímy sú vo dne i v noci v plnom nasadení. Očakávame, že obnova
interných systémov bude prebiehať postupne a priebežne o nej budeme
informovať," dodal Slovak Telekom.